fbpx

Centrum informacji oraz pomocy

Znajdź odpowiedzi na pytania

Reklamacje

Zobacz jak w skrócie wygląda proces reklamacji i kiedy możesz z niego skorzystać.

1. Skontaktuj się z nami

Jeżeli otrzymany Towar ma wadę fizyczną lub prawną lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w naszym sklepie, masz możliwość złożenia reklamacji. Możesz to zrobić mailowo na [email protected] lub telefonicznie pod numerem (+48) 579 512 342.

2. Wyślij produkt

Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty i nie nosić śladów użytkowania. Starannie zapakuj produkt aby nie uszkodził się podczas wysyłki (najlepiej w oryginalne pudełko) i dołącz poprawnie wypełniony formularz reklamacji (możesz go pobrać tutaj).
Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:

Modify® Sp. z o.o.
ul. Odkryta 51B/4
03-140 Warszawa

3. Poczekaj na decyzję

Ustosunkujemy się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji.

4. Zwrot kosztów

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz do 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.

Przydatne informacje, które przyspieszą Twoją reklamację.

1. Reklamacje należy składać poprzez przesłanie poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub odesłać na adres: Modify® Sp. z o.o. ul. Odkryta 51B/4 03-140 Warszawa.

2. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

3. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej.

4. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacji. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.